Оставьте свой номер телефона и мы свяжемся с вами!
Или позвоните нам
+998 (90) 321 11 55
SIFAT SIYOSATI
Boshqaruv tizimlarini sertifikatlashtirish organining asosiy maqsadi quyidagilardan iborat:
menejment tizimlarini sertifikatlash bo‘yicha xolis va vakolatli organ sifatida imijni shakllantirish;
menejment tizimini sertifikatlash bo‘yicha ishlarni amalga oshirish natijalariga barcha manfaatdor tomonlarning ishonchini ta’minlash;
sertifikatlash bo‘yicha ishonchli va xolis organ obro‘sini saqlab qolish, ko‘rsatilayotgan xizmatlar sifatini yaxshilash orqali bozorda raqobat ustunligiga erishish;
akkreditatsiya sohasiga muvofiq sertifikatlashtirish organi tomonidan ko‘rsatiladigan muvofiqlikni tasdiqlash xizmatlaridan foydalanishda kamsitishlarsiz foydalanishni ta’minlash;
buyurtmachining talablarini qondirish;
xolislikka rioya qilish;
axborotning maxfiyligi kafolati.
Sifat sohasida qo‘yilgan Maqsadlarga erishishdagi vazifalar quyidagilar orqali amalga oshiriladi:
yuzaga kelishi mumkin bo‘lgan xavf-xatarlarning oldini olish;
menejment tizimlarini sertifikatlashtirish organi joylashgan tashqi va ichki omillarni yaxshilash hisobiga tavakkalchiliklarni doimiy ravishda kamaytirish;
menejment tizimini doimiy ravishda takomillashtirish hamda uning natijadorligi va samaradorligini oshirishga intilish;
menejment tizimlarini sertifikatlashtirish organi xodimlarining o‘z faoliyatida belgilangan Sifat siyosatiga rioya etishi;
sertifikatlashtirish ishlari yuqori darajada olib borilishini qo‘llab-quvvatlash, bunda sertifikatlashtirish ishlarini o‘tkazish davomida olingan talablarga muvofiqlikning (yoki nomuvofiqlikning) xolisona guvohnomalari asosida qarorlar qabul qilish;
menejment tizimini sertifikatlash bo‘yicha faoliyatni amalga oshirishda yuzaga kelishi mumkin bo‘lgan manfaatlar to‘qnashuvini aniqlash, tahlil qilish va boshqarish;
normativ hujjatlar fondini dolzarb holatda saqlab turish;
menejment tizimini sertifikatlash bo‘yicha xizmatlar ko‘rsatish uchun jalb etiladigan xodimlarning yuqori professional darajasini ta’minlash;
xodimlarni to‘g‘ri tanlash, joy-joyiga qo‘yish va muntazam ravishda malakasini oshirish orqali har bir xodimning intellektual salohiyatini maksimal darajada joriy etish va ulardan foydalanish;
menejment tizimini sertifikatlashni o‘tkazish jarayoniga oid axborotning ochiqligini ta’minlash;
axborotning xolisligi va maxfiyligini ta’minlash bo‘yicha tartib-taomillarni belgilash va ularni amalga oshirish;
buyurtmachilar va boshqa manfaatdor tomonlarning qoniqishini tahlil qilish va baholash.
Kompetentlik - menejment tizimini sertifikatlash organi muvaffaqiyatli faoliyatining garovidir.
Biz, Boshqaruv tizimini sertifikatlash organi, yuqori rahbariyat va xodimlar nomidan quyidagilarga rioya qilish va rioya qilish majburiyatini olamiz:
O‘zbekiston Respublikasining "Muvofiqlikni baholash to‘g‘risida"gi Qonuni;
O‘zbekiston Respublikasi Milliy akkreditatsiya tizimi normativ-huquqiy hujjatlarining talablari;
2019-yil 24-apreldagi 349-son VMQga 1-ilovada belgilangan O‘z DSt ISO/IEC 17021-1:2020 talablari, hujjatlashtirilgan menejment tizimi;
"O‘zbekiston akkreditatsiya markazi" DUK tomonidan taqdim etilgan ariza beruvchi (akkreditatsiya obyekti) sifatidagi majburiyatlar, shu jumladan akkreditatsiya talablari va shartlari, shuningdek Markaz tomonidan belgilangan qoidalar, yo‘riqnomalar va tartib-taomillar (Markazning rasmiy veb-saytida joylashtirilgan akkreditatsiya obyektlari uchun tartibga solingan);
Tamoyillarimiz:
Xolislik - xolislik, beg‘arazlik, adolatlilik;
Kompetentlik - bilim va tajribaning mavjudligi;
Javobgarlik - xatti-harakatlar va harakatlar uchun javob berishning subyektiv majburiyati;
Ochiqlik - axborotdan foydalanishni ta’minlash va uni so‘rov bo‘yicha taqdim etish;
Maxfiylik - axborotni himoya qilish;
Shikoyat va apellyatsiyalarga munosabat bildirish - shikoyat va apellyatsiyalarni samarali qanoatlantirish;
Xavf-xatarga asoslangan yondashuv - sertifikatlashning kompetentligi, izchilligi va xolisligi.
Bizning vazifalarimiz:
o‘z akkreditatsiyasi to‘g‘risida faqat menejment tizimlarini sertifikatlashtirish organining akkreditatsiya sohasiga kiritilgan faoliyatga nisbatan ariza berish;
menejment tizimlarini sertifikatlashtirish organining xolisligini shubha ostiga qo‘yadigan faoliyat turlarining mavjud bo‘lmasligini kafolatlash;
menejment tizimini takomillashtirishning samarali ishlashi uchun zarur bo‘lgan barqaror sharoitlarni saqlab turish, ko‘rsatilayotgan xizmatlar sifatini doimiy ravishda oshirish uchun amaldagi boshqaruv tizimining yaroqliligi va natijadorligini tahlil qilish;
axborotning xolisligi va maxfiyligiga rioya etilishini ta’minlash;
butun jamoaning jamoaviy ishini va har bir xodimning jarayonlarni takomillashtirish va muammolarni hal qilishda ishtirok etishini tashkil etish;
kasb etikasiga rioya qilish;
o‘z faoliyatini amalga oshirishda kompetentlikni namoyon etishi;
sertifikatlashtirish bo‘yicha qarorlar qabul qilishda xolislikni namoyon etishi;