Telefon raqamingizni qoldiring va biz siz bilan bog‘lanamiz!
Yoki bizga qo‘ng‘iroq qiling
Оставьте свой номер телефона и мы свяжемся с вами!
Или позвоните нам
+998 (90) 321 11 55

SIFAT SIYOSATI


Boshqaruv tizimlarini sertifikatlashtirish organining asosiy maqsadi quyidagilardan iborat:
  • menejment tizimlarini sertifikatlash bo‘yicha xolis va vakolatli organ sifatida imijni shakllantirish;
  • menejment tizimini sertifikatlash bo‘yicha ishlarni amalga oshirish natijalariga barcha manfaatdor tomonlarning ishonchini ta’minlash;
  • sertifikatlash bo‘yicha ishonchli va xolis organ obro‘sini saqlab qolish, ko‘rsatilayotgan xizmatlar sifatini yaxshilash orqali bozorda raqobat ustunligiga erishish;
  • akkreditatsiya sohasiga muvofiq sertifikatlashtirish organi tomonidan ko‘rsatiladigan muvofiqlikni tasdiqlash xizmatlaridan foydalanishda kamsitishlarsiz foydalanishni ta’minlash;
  • buyurtmachining talablarini qondirish;
  • xolislikka rioya qilish;
  • axborotning maxfiyligi kafolati.

Sifat sohasida qo‘yilgan Maqsadlarga erishishdagi vazifalar quyidagilar orqali amalga oshiriladi:
  • yuzaga kelishi mumkin bo‘lgan xavf-xatarlarning oldini olish;
  • menejment tizimlarini sertifikatlashtirish organi joylashgan tashqi va ichki omillarni yaxshilash hisobiga tavakkalchiliklarni doimiy ravishda kamaytirish;
  • menejment tizimini doimiy ravishda takomillashtirish hamda uning natijadorligi va samaradorligini oshirishga intilish;
  • menejment tizimlarini sertifikatlashtirish organi xodimlarining o‘z faoliyatida belgilangan Sifat siyosatiga rioya etishi;
  • sertifikatlashtirish ishlari yuqori darajada olib borilishini qo‘llab-quvvatlash, bunda sertifikatlashtirish ishlarini o‘tkazish davomida olingan talablarga muvofiqlikning (yoki nomuvofiqlikning) xolisona guvohnomalari asosida qarorlar qabul qilish;
  • menejment tizimini sertifikatlash bo‘yicha faoliyatni amalga oshirishda yuzaga kelishi mumkin bo‘lgan manfaatlar to‘qnashuvini aniqlash, tahlil qilish va boshqarish;
  • normativ hujjatlar fondini dolzarb holatda saqlab turish;
  • menejment tizimini sertifikatlash bo‘yicha xizmatlar ko‘rsatish uchun jalb etiladigan xodimlarning yuqori professional darajasini ta’minlash;
  • xodimlarni to‘g‘ri tanlash, joy-joyiga qo‘yish va muntazam ravishda malakasini oshirish orqali har bir xodimning intellektual salohiyatini maksimal darajada joriy etish va ulardan foydalanish;
  • menejment tizimini sertifikatlashni o‘tkazish jarayoniga oid axborotning ochiqligini ta’minlash;
  • axborotning xolisligi va maxfiyligini ta’minlash bo‘yicha tartib-taomillarni belgilash va ularni amalga oshirish;
  • buyurtmachilar va boshqa manfaatdor tomonlarning qoniqishini tahlil qilish va baholash.

Kompetentlik - menejment tizimini sertifikatlash organi muvaffaqiyatli faoliyatining garovidir.
  • Biz, Boshqaruv tizimini sertifikatlash organi, yuqori rahbariyat va xodimlar nomidan quyidagilarga rioya qilish va rioya qilish majburiyatini olamiz:
  • O‘zbekiston Respublikasining "Muvofiqlikni baholash to‘g‘risida"gi Qonuni;
  • O‘zbekiston Respublikasi Milliy akkreditatsiya tizimi normativ-huquqiy hujjatlarining talablari;
  • 2019-yil 24-apreldagi 349-son VMQga 1-ilovada belgilangan O‘z DSt ISO/IEC 17021-1:2020 talablari, hujjatlashtirilgan menejment tizimi;
  • "O‘zbekiston akkreditatsiya markazi" DUK tomonidan taqdim etilgan ariza beruvchi (akkreditatsiya obyekti) sifatidagi majburiyatlar, shu jumladan akkreditatsiya talablari va shartlari, shuningdek Markaz tomonidan belgilangan qoidalar, yo‘riqnomalar va tartib-taomillar (Markazning rasmiy veb-saytida joylashtirilgan akkreditatsiya obyektlari uchun tartibga solingan);

Tamoyillarimiz:
  • Xolislik - xolislik, beg‘arazlik, adolatlilik;
  • Kompetentlik - bilim va tajribaning mavjudligi;
  • Javobgarlik - xatti-harakatlar va harakatlar uchun javob berishning subyektiv majburiyati;
  • Ochiqlik - axborotdan foydalanishni ta’minlash va uni so‘rov bo‘yicha taqdim etish;
  • Maxfiylik - axborotni himoya qilish;
  • Shikoyat va apellyatsiyalarga munosabat bildirish - shikoyat va apellyatsiyalarni samarali qanoatlantirish;
  • Xavf-xatarga asoslangan yondashuv - sertifikatlashning kompetentligi, izchilligi va xolisligi.

Bizning vazifalarimiz:
  • o‘z akkreditatsiyasi to‘g‘risida faqat menejment tizimlarini sertifikatlashtirish organining akkreditatsiya sohasiga kiritilgan faoliyatga nisbatan ariza berish;
  • menejment tizimlarini sertifikatlashtirish organining xolisligini shubha ostiga qo‘yadigan faoliyat turlarining mavjud bo‘lmasligini kafolatlash;
  • menejment tizimini takomillashtirishning samarali ishlashi uchun zarur bo‘lgan barqaror sharoitlarni saqlab turish, ko‘rsatilayotgan xizmatlar sifatini doimiy ravishda oshirish uchun amaldagi boshqaruv tizimining yaroqliligi va natijadorligini tahlil qilish;
  • axborotning xolisligi va maxfiyligiga rioya etilishini ta’minlash;
  • butun jamoaning jamoaviy ishini va har bir xodimning jarayonlarni takomillashtirish va muammolarni hal qilishda ishtirok etishini tashkil etish;
  • kasb etikasiga rioya qilish;
  • o‘z faoliyatini amalga oshirishda kompetentlikni namoyon etishi;
  • sertifikatlashtirish bo‘yicha qarorlar qabul qilishda xolislikni namoyon etishi;
  • menejment tizimi talablarini amalga oshirish.

Sifat menejmenti tizimini sertifikatlash
empirecert@gmail.com